Osmaniye’de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıların tüketilmesinin ardından 53 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvurdu. Osmaniye Valiliği, olayla ilgili adli ve idari sürecin başlatıldığını, hayati tehlikesi bulunan kimsenin olmadığını açıkladı.
Osmaniye’de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastanelere başvurdu. Olay sonrası İl Sağlık Müdürlüğü ekipleri ve ilgili kurumlar tarafından bölgede geniş çaplı inceleme başlatıldı.
Osmaniye Valiliği tarafından yapılan açıklamada, şikâyetlerin ardından İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin işletme ve üretim tesislerinden numuneler aldığı ve bu örneklerin analiz için yetkili laboratuvara gönderildiği bildirildi. Olayın hem adli hem idari boyutuyla araştırıldığı ifade edildi.
Hastanelere başvuran vatandaşlardan 25’inin tedavilerinin ardından taburcu edildiği, 28 kişinin ise tedavilerinin sürdüğü açıklandı. Yetkililer, şu ana kadar hayati tehlikesi bulunan bir hastanın olmadığını belirtti.
Valilik, sürecin tüm yönleriyle titizlikle takip edildiğini vurgularken, vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini iletti.